maandag 11 juli 2011

Memories of Blue

Op m'n Volkskrantblog had ik 'em ook al eens geplaatst als blog: Memories of blue.
Fotografie-herinneringen aan een schitterend vakantieland, Portugal.
Waar m'n lievelingskleur blauw, zich in alle soorten, maten en vormen liet zien.
Waar ik met volle teugen van heb genoten.
En het heb opgezogen tot in m'n diepste, innerlijke blauw....waar ik zo van hou.

Graag deel ik hier op blogspot,
my deepest memories of blue
enjoy it and perhaps, you love it also tooooooo:-)







19 opmerkingen:

  1. Prachtig blauw, Arda!
    Krijg ook zin om weg te vliegen naar exotische oorden als ik je foto's zie. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die rotsen zijn weergaloos met die luchten en zee erboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappig, ik kom vandaag twee bluekunstenaars tegen en dat binnen een uur:)


    http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQD-w14ft7V04uI4&w=130&h=130&url=http%3A%2F%2Fwww.blurb.com%2Fimages%2Fuploads%2Fcatalog%2F48%2F1772848%2F2507428-d14de04df83500081e7d8b209c1686ac.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een rare link, haal hem maar weg en hij doet het niet eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marjel - yesssss. Ook ik krijg daar weer spontaan zin in! Daarom wilde ik het ook weer zo graag even delen hier.
    Hoe is het verder met je?
    Ik mail je gauw weer en denk met regelmaat aan je en hoe het jou vergaat in het dagelijks leven.
    Liefs van mij!

    Hartenziel, Yep, Portugal is weergaloos mooi. Ondanks dat de contrasten tussen rijk en arm qua bevolking, best heel groot zijn. Dat is wel eens slikken en relativeren. Maar, de natuur en het blauw, zijn voor iedereen!! Uhhh, nee, die link doet het niet....
    Wie is de andere blue-kunstenaar, Assyke?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oogstrelend mooi, Arda, dat stralende blauw in verschillende vormen...
    Leuk om het weer te zien, ik herinnerde me het inderdaad nog van het VKblog...wat was dat ook alweer? ;-)

    Hartelijke groet, Bart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Bart! Ooit plaatste ik dus op VKBlog een blog onder de naam 'Memories of Blue' - naar de gelijknamige titel van Vangelis.
    Uit een ver verleden - dat VKBlog dus.
    Maar, het blijft mooi om te zien.
    Lieve GrTsLs van hier:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's en mijn kleur kom ik ook regelmatig tegen [geel]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi. Fijn dat er ook nachtblauw bij zit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend!! Daar zou je inderdaad meteen helemaal verliefd op worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ken je de kerk van Aveiro aan de kust, onder Porto. Eén en al blauwe azulejos, blauwe tegels.
    Portugal, de eerste dag in Lissabon zag ik alleen maar mijn grootmoeder overal lopen.Dat was thuis komen.Prachtige foto's,Arda. Groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Graag nog eens gezien, Arda, deze mooie foto's. Je koestert ze, dat is te voelen.
    Groet van fotodichter

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die plek op de een na laatste foto heb ik in 2003 ook bezocht. Meest westelijke Europese puntje aan de Atlantische Oceaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had ze al eerder gezien, maar wat zijn het prachtige foto's Arda!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, lekker helemaal & ver weg uit dit plenslandje, Arda. ;)
    Ik dacht -echt waar- vandaag nog aan je en liefs terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

    Ik hoop zo dat het reageren nu wel lukt, ik kom op sommige blogs niet door, ik heb genoten van je foto's, ook die van de vuurtorens. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige fotoreportage - een mens zou er meteen naar toe willen gaan ...
    xje
    bert

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend je Portugal foto's....wou dat ik hier ook wat meer blauw in de lucht zag

    BeantwoordenVerwijderen