zondag 9 oktober 2011

Blogging is very much alive !

En of bloggen springlevend is....!!


In april 2004 startte ik mijn eerste Blog op het podium van de Volkskrant: Het VKblog.
Daar heb ik tientallen boeiende, leuke, lieve bloggers leren kennen en met een aantal is er nog steeds een mooi, waardevol en dierbaar contact. (Ook al bestaat het VKBlog nu niet meer inmiddels.)

Dankzij inspanningen van oud VKBlogster Ina Dijstelberge en anderen, is het platform OBA opgericht voor onder andere, oud VKBloggers. Momenteel is het thema Bloggen is springlevend actief.

Graag neem ik daar aan deel met als thema: Water.

Water is altijd in beweging.
Water leeft.
Water neemt.
Water geeft.
Water werkt rustgevend.
Water inspireert.
Water is springlevend!
Net als bloggen....:-)







13 opmerkingen:

  1. die bovenste en de een na laatste zijn erg mooi
    ik vraag me af wat ina vandaag voor ons in petto heeft, een stukje taart, een amaretto? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A R D A C E in Tranquilitate Non je regrette Rien..
    Mevrouw, hier Prèt á Poter L'étter.. Wist U dat Jan Cremer exact zo'n Schilderij van de Woeste zee heeft geschilderd . Prachtig Écht de Eerste Foto liggen de Golven als Dik-palet-verf op je Oog strelende Réportage..
    Groetá Vous zei de Je'm -ange Fous!! Et á Tous des Lous!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, springlevend is het bloggen nog altijd, net als het water, een mooi beeld Arda! :-)

    Het blijft een apart fenomeen, en waardevol, vind ik, het bloggen, met ruimte voor diepgang, en voor het uiten van creatieve impulsen.

    Naast de snelle en vluchtige internetmedia vaak een rustpuntje, en onmisbaar vind ik!

    Hartelijke grtsls, Bart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie weer. Leuk om te horen dat bloggen je zo veel gebracht heeft.

    Nu koffie met punt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's. Nu al heimwee naar de zomer.
    En bloggen bliven we tot we er bij neervallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed om weer wat van je te vernemen en wat een foto's plus tekst!! Ik was nooit een vkblogger,heb mijn eigen blogje maar van de vkbloggers heb ik altijd genoten en sommigen ben ik blijven volgen, zoals zij ook mij ,soms, doen.Een springlevende wereld. Groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, die meditatieve compilatie met pianomuziek en watergeluid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige foto's Arda!!
    ook dat filmpje
    je kunt er wat van
    zou wel mooi zijn op mijn werkgerelateerde website :-)

    hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Panta rhei: alles stroomt en niets blijft hetzelfde !
    simongroet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aan alle reageerders:
    Dank jullie wel voor de leuke, lieve, gevatte reacties. Ik waardeer het enorm.
    De borrel (amaretto) op het 1-jarig bestaan van OBA heb ik inmiddels gedronken. Zo ook de taartpunt genuttigd:-)
    Bloggen blijft een feestje, immers!
    Heimwee naar de zomer, c.q. warmte, heb ik altijd.
    Ondanks de kleurenpracht van de herfst.
    Alles stroomt ja!
    En van sfeermuziek krijg ik nooit genoeg.
    @Svara: bedoel je dat je iets wilt linken, of zo?

    slaap lekker zo, allemaal. We'll keep in touch.
    Liefs, Arda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bloggen is gewoon heel erg leuk, en jij hebt met het water mooi omschreven, en prachtige foto's erbij om het te illustreren...

    BeantwoordenVerwijderen