maandag 21 februari 2011

Fly away with me



7 opmerkingen:

  1. Sinds ik verhuisd ben kan ik ze ook zien opstijgen. Ik ben er nog niet zover aan gewend dat ik op geen enkel moment van de dag meer denk "waar zou die naartoe gaan?".
    Mooie fotoreportage op YouTube. Zit er veel werk achter?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ron...welkom en wat leuk je te zien hier.
    Het maken van een fotovideo+muziek vergt enige oefening ja. Meestal maak ik deze met het programma Picasa. Een fotoprogramma, gratis te downloaden, van Google. Mocht je meer willen weten over hoe of wat, vraag het gerust.
    Groetjes vanuit een koud Holland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha fijn! Oja, ik stijg ook, zevende hemel al zowat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Johan - dank je! Ik krijg steeds meer het gevoel dat het hier wel goed gaat komen allemaal!

    @Babs - Laat je lekker gaan......:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Portugal, de eerste keer door Lissabon, zag ik overal mijn grootmoeder rondlopen, feest der herkenning en thuiskomen.Vaker er naar toe geweest. Je hebt een paar mooie foto's van de azulejos.Ben je in Viseu geweest? Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Athy - Ons verblijf was in Almancil.
    De azulejos zijn met name afkomstig van het Palacio de Estoi.
    Ik begin aardig verslingerd te raken aan de Algarve! Was je grootmoeder een Portugese?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen