maandag 14 februari 2011

Never an absolution

































11 opmerkingen:

  1. Dank je, Antoinette. Leuk dat je me hier hebt gevonden. Het begint langzaam een beetje te wennen hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iha! Fundet!
    Het ziet er mooi uit hier op je blog Arda....
    Fijn dat we elkaar niet uit het oog verliezen...

    vi ses igen...:)

    jeghils

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Geroma, nog steeds hoog water in de Ijssel? Dat levert je schitterende foto's op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was het Pierra (weet nog steeds niet hoe het werkt tussen WP en blogspot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, mooi geworden, Arda! :-)
    En prachtige foto...
    Het wordt hier nog gezellig, op Blogspot ;-)

    Hartelijke groet, Bart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Bart - Ik/en vele anderen, zullen er zeker iets van gaan maken. Voorlopig is blogspot mijn nieuwe onderkomen. Het concrete verschil tussen blogspot en worldpress is ook mij nog niet helemaal duidelijk.
    Komt tijd, komt raad - zeg ik maar!
    GrTsLs van hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Pierra, Panoramiq, Jeg:
    Fijn, zo fijn, om weer vertrouwde en bekende gezichten - c.q. avatars - hier te ontmoeten.

    Nee, ook ik ben nog lang niet compleet ingeburgerd wat betreft Blogspot, Worldpress, OBA.

    Het enige dat ik wil, is elkaar lekker ongecompliceerd weten te vinden, te bloggen en dingen te delen hier met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik vind het mooi hoe velen energiek en blijmoedig de boel 'opgepakt' hebben, en ik zie overal mooie nieuwe eigen bloggersonderkomens opduiken.
    Vandaag heb ik me ook maar bij OBA aangemeld, nadat ik Ina had gefeliciteerd.
    Volgens mij komt het helemaal goed met ons (binnenkort ex-) VK bloggers :-))

    Hartelijke groetjes, Bart

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar aan de IJssel, mijn inschatting is...och het kan bij Doesburg zijn maar net zo goed Olst/Wijhe, mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bart - we roeien met de riemen die we hebben (past in dit geval ook nog eens goed bij de foto!)
    Ik ben blij jou hier te zien! Lieve groetjes terug.

    Sprakeloos - ook jij welkom hier! De foto is gemaakt in Zutphen....Dank!

    BeantwoordenVerwijderen