woensdag 23 februari 2011

Touch the Sky

13 opmerkingen:

  1. Je zou er in willen roeren, in die lucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Antoinette - Dank je! De foto's komen met een donkere achtergrond, nog beter tot hun recht.
    Dat is een voordeel hier qua lay-out.
    Fijne dag nog.

    Barbara - Als je op de titel klikt van de foto, kun je achterover leunen en naar een schitterend stukje muziek luisteren....
    Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's heb je op je site. Ik kom ze nog eens vaker bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was op zoek naar mooie dingen en gevonden!
    Ben blij met de voorpagina van OBA ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fokkio - dank je voor je bezoek en reactie.Ik kom ook zeker bij jou kijken! Fijne dag nog.

    Beukmans - Ja, ik ben ook heel blij met de voorpagina van OBA. Ook jij bedankt voor je bezoek en reactie hier en ik kom ook bij jou langs.

    Hartelijke groetjes van hier:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. easy, een fluitje van een cent
    met weer zo'n lekker Ardamuziekje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ron - Deze luchtfoto is gemaakt in Portugal, vorig jaar. Ik durf te wedden dat de lucht er in Italie ook wel eens zo uit ziet!

    Ingrid - Je kent me....en jij kent Libera inmiddels ook. Een fluitje van een cent? Ja, voor mijn oog wel en ja, voor de foto ook...:-)

    Dank jullie voor de reacties en lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooh wat prachtig en wat goed dat ik je gevonden heb!

    groet,
    Lasja ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lasja - Even wennen hoor Gala, aan deze nieuwe naam. En yep, de vkbloggers weten elkaar steeds beter te traceren. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We gaan gewoon verder ook zonder het VKblog succes op je nieuwe plek ziet er goed uit mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Draver -dank je! Yep, we gaan gewoon lekker door en weten elkaar te vinden. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen